بهترين راه براي يادگيري سئو چيست؟
بهترين راه براي يادگيري سئو چيست؟
روند آموزش سئو کمي پيچيده و زمان بر است. معمولاً وقتي به دنبال يک نکته يا موضوع خاص هستيد ، با يک مقاله آموزشي در زمينه SEO روبرو مي شويد که اطلاعات دقيق اما محدودي را در همان زمينه براي شما فراهم مي کند. با خواندن اين مقاله ، ممکن است به جستجوگرها علاقه مند باشيد و به دنبال مقالات و آموزش هاي بيشتر باشيد.
مطالعه مقالات آموزشي ارزشمند و مفيد است ، اما يک اشکال جدي دارد. بعد از مدتي ذهن شما متناقض و پراکنده خواهد شد. براي جلوگيري از اين امر ، پيشنهاد مي کنيم که پس از فراگيري مفاهيم سئو ، به دنبال منابع جامع سئو يا کتاب هاي درسي باشيد. بهترين روش براي يادگيري SEO به شرح زير است:
1- مطالعه يک کتاب اساسي
بسياري از کتابهاي آنلاين وجود دارند که اصول و مفاهيم کلي سئو را به شما مي آموزند. اين کتاب ها به شما کمک مي کند تا با اصطلاحات رايج در اين زمينه آشنا شويد و روش صحيح شروع سئو را بياموزيد.
2- خواندن مقالات يا تماشاي فيلم هاي تخصصي
پس از مطالعه کتاب ، ابتدا با مفاهيم آشنا خواهيد شد ، اما براي استفاده از آنها بهتر است زمان بيشتري را براي هر يک از آنها اختصاص دهيد و به مقالات تخصصي يا فيلم هاي آموزشي مرتبط با اين موضوع نگاه کنيد.
3- شرکت در دوره هاي آموزشي سئو
وقتي دانش و تجربه نسبي در زمينه سئو کسب کرديد ، ديگر منطقي نيست که وقت خود را صرف آموزش شخصي و خواندن مقاله کنيد. با شرکت در دوره هاي آموزشي تخصصي SEO و فراگيري بسياري از تکنيک هاي عملي مي توانيد دانش خود را در مدت زمان کوتاهي تکميل کنيد.
1- سئو فني
استاندارد سازي کدگذاري سايت ، رعايت اصول SEO در طراحي ، علامت گذاري استاندارد ، بهينه سازي سرعت سايت ، طراحي نسخه تطبيقي ??و مواردي از اين قبيل SEO فني (SEO SEO) ناميده مي شود. براي شروع فعاليت هاي بازاريابي محتوا ، ابتدا به يک بستر قدرتمند و يک وب سايت استاندارد نياز داريم.
2- بازاريابي محتوا
فعاليت هايي از جمله شناسايي کلمات کليدي ارزشمند ، تجزيه و تحليل رقبا ، تدوين استراتژي محتوا ، ايجاد محتواي ارزشمند ، برچسب گذاري و دسته بندي ، پيوند داخلي و … را مي توان بخشي از فرآيند بازاريابي محتوا دانست. موفقيت در سئو بدون محتوا تقريباً غيرممکن است.
3- ايجاد يک رابطه هدفمند
رعايت استانداردهاي فني SEO و ايجاد محتواي ارزشمند مي تواند شما را به صفحه اول نتايج Google برساند ، اما براي کسب رتبه برتر و رقابت با سايت هاي قديمي تر ، به پيوند خارجي به سايت خود نياز داريد. فعاليت هاي موجود در شبکه هاي اجتماعي ، انجمن هاي تخصصي ، بازاريابي نظرات ، بازخورد خريد ، خريد گزارش هاي تبليغاتي و … را SEO خارج از صفحه مي نامند.
اهميت سئو چيست؟
بيشتر کاربران اينترنت صفحات مورد نظر خود را از موتورهاي جستجوي بزرگي مانند Google ، Bing و Yahoo پيدا مي کنند. بنابراين ، SEO مناسب کليد شما براي دستيابي به بازديد بيشتر است. علاوه بر اين ، موتورهاي جستجو آنچه را که بدنبال آن هستند در اختيار کاربران قرار مي دهند ، بنابراين در مقايسه با تبليغات آنلاين اعتماد بيشتري به سايت شما خواهند داشت و اين نشان مي دهد که هزينه SEO چيست و چرا بايد در نظر داشته باشيد.
اگر به حوزه سئو علاقمند هستيد مي توانيد مقالات وبسايت آکادمي seoedu را مطالعه کنيد.
کلمات کليدي جستجو شده توسط کاربران در موتورهاي جستجو بسيار مهم هستند ، تجربه نشان مي دهد که جذب بسياري از بازديد کنندگان از طريق Google مي تواند موفقيت هر شرکتي را تضمين کند. بازديد از روش هاي جستجوگرها برتر از هر نوع تبليغات است و در طولاني مدت هزينه کمتري براي شما خواهد داشت.
چرا موتورهاي جستجو به SEO نياز دارند؟
گوگل يک موتور هوشمند است ، اما هنوز هم به کمک کاربران نياز دارد ، آنها هميشه در تلاشند نتايج بهتري را به کاربران اينترنت ارائه دهند ، اما محدوديت هايي در اين راستا وجود دارد که نياز به سئو را ايجاد مي کند. سئو اشتباه مي تواند شما را از نظر کاربران مخفي کند و تمام تلاش شما را هدر دهد ، بنابراين رقباي شما با محتواي بدتر از بازديد و محبوبيت بيشتري برخوردار خواهند شد.
رباتهاي خزنده Google فاکتورهاي نسبتاً خاصي براي درک محتواي صفحه دارند که در صورت پيروي ، شانس شما براي کسب مکان را افزايش مي دهد. به اين عوامل onpage seo گفته مي شود و براي موفقيت بايد دقيقاً بدانيم که اين عوامل در سئو سايت چيست. براي اطلاعات بيشتر پيشنهاد مي کنيم به قسمت آموزش سئو سايت مراجعه کنيد.
اگر به حوزه سئو علاقمند هستيد مي توانيد مقالات وبسايت آکادمي seoedu را مطالعه کنيد.
کلاه سياه و کلاه سفيد سئو
استفاده از تکنيک هاي سئو براي جلب رضايت مشتري و رعايت کليه قوانين و اصول در اين راستا ، سئو سفيد (cap-cap SEO) ناميده مي شود ، اما استفاده از ضعف موتورهاي جستجو و تکنيک هاي کلاهبرداري آنها در کنار عدم علاقه به رضايت بازديد کننده ، به عنوان روش کلاه سياه با اين حال ، ماهانه يک بار ، Google اين تکنيک ها را با کلاه سياه شناسايي مي کند و سايت هايي را که از اين روش استفاده کرده اند جريمه مي کند. براي نگاه بهتر به اين مشکل ، مطالعه مقاله ترفندهاي جستجوگرها براي شما مفيد است.
منبع: seoedu.ir